luni, 18 ianuarie 2016

TO DO LIST

Hei!
Poate că titlul pare un pic ciudat, asta pentru că acesta e în engleză. În limba română nu cred că dacă ar fi tradus ar mai fi la fel de practic. În fine, lăsând la o parte engleza și alte limbi de tastez eu pe aici, hai să ne vârâm în treabă:

TO DO LIST provine din engleză. Înseamnă LISTĂ „DE FĂCUT”.
E ceva foarte practic pentru că ne ajută să ne punem ordine în gânduri și în activități. Acest concept funcționează cam așa:
În fiecare dimineață iei o foaie de hârtie sau un carnețel și scrii titlul și ziua. Apoi numerotezi activitățile pe care le ai de făcut în ziua respectivă.
Exemplu:

TO DO pentru VINERI:
- Să scriu pe blog
- Să merg la înot
- Să ud florile
- Etc.

Și mai bine ar fi dacă te-ai folosi de o agendă. Așa când îți faci o programare sau ai un eveniment important de care e posibil să uiți ( facturi, zile de naștere, examene, etc) îți notezi în agendă.
Dar ai grijă să fii organizat și fiecare lună să aibe zilele și evenimentele ei.
Practic ar trebui să faci așa:

Iei o foaie de hârtie, o împarți în șase, numerotezi și faci tot așa cu paginile următoare până se termină luna pe care o creezi.
În partea de sus stângă sau dreaptă scrii ziua ( ex: 5) . Spațiile să fie destul de mari să poți nota evenimentul. Dimineața la cafea te uiți în agendă la calendarul TO DO personalizat și vezi ce ai de făcut în acea zi și mai poți adăuga și ceva pe moment ( ex. Să cumpăr pâine)

Recapitulare; E bine să ai o listă de activități să fii organizat. Aceasta se numește to do list. Poți crea dinainte o pagina împrățită în șase pătrățele numerotate în funcție de zilele ce urmează și să notezi acolo de ai de făcut din timp.

Sper că am explicat bine, că veți aplica și de asemenea că veți aprecia.
Vă urez spor la lucru și o viață organizată!

Cu dragoste,
Andreea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu